Percaya Atau Tidak, Lelaki Ini Dahulunya Seorang yang Berkulit Gelap. Nak Tahu Apa Rahsia Beliau?



Life student ni, korang faham faham jelah, mana lah berduit sangat. Aku ni pulak, busy sikit sebab aku aktif dalam sukan dekat U, nak collect sijillah katakan.

Busy punya busy, sekali aku balik rumah terkejut besar parents aku sebab aku dah gelap sangat, memang lah normal aku gelap sebab aku ni lelaki, tapi mak aku lah sebok nak suruh aku cerah balik. Tak Nampak jambu dah katanya, macam macam lah mak aku tu,

Aku dah survey banyak product, and last sekali aku ada tertarik dengan satu product. Aku kena fikir betul betul nak beli atau tak, sebab aku buat budget untuk nak buat benda lain jugak. Rugilah kalau beli, tapi tak menjadi

Dah habis fikir, aku ambik keputusan untuk beli jugak. Second day aku pakai product ni, memang aku nampak kesan dia. Muka aku tak berminyak macam sebelum ni, rasa segar sangat. Fourth day aku consume product ni, takyah cakap banyak memang semua parut parut kesan jerawat aku pudar habis  and dalam masa seminggu, aku dah berjaya cerah dan handsome macam dulu. Hahaha, terkejut classmate aku semua, haa tu lah dulu dok ejek aku hitam lah apa lah. Sekarang ni baru dorang tau, betapa handsomenya aku ni. Ni semua penangan Co-White lah, terima kasih Co-White.




Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close