Dulu Gemuk, Sekarang Model. Wanita ini Sedia Kongsi Bagaimana Beliau Kurus dan Dapat Tubuh Badan yang Hot!



Aku dulu gemuk , gemuk sangat. Nak naik penimbang pun taknak, sebab malu dengan diri sendiri. Bab kena kutuk takyah cakap lah, abah aku sendiri pun dok ejek aku buncit. Dah kalau abah aku pun ejek, orang lain apatah lagi. Bukan aku tak cuba nak kurus, aku cuba tau. Tapi tu lah, nafsu makan tu melampau lampau, pantang nampak makanan je terus aku bedal. Dok stress punya stress, adalah makcik aku ni suggest suruh aku pakai satu product ni, Aku sebenarnya tak yakin sangat, sebab dulu aku pernah jugak ambik fat burner tapi langsung takde kesan. tapi makcik aku suruh jugak ambik product ni sebab dia cakap benda ni memang berkesan, tambah lagi makcik aku cakap, aku ni anak dara, kena lah jaga body, kalau tak malulah nampak macam tong dram.

Aku pun setuju lah nak ambik product ni. Mula mula aku tak mengharap sangat pun berat aku turun yang macam aku nak.  Waktu first day aku amalkan product ni, aku tau yang aku suka sangat dengan rasa dia, sedappp, rasa macam nak minum banyak terus, hahaha kan aku dah cakap nafsu makan aku kuat. Sampai product ni pun aku nak ambik banyak, tapi takde lah aku buat pun.

Lepas semingu aku consume product ni, alhamdulillah nampak gila beza dia. Berat aku dari 56 kg, turun jadi 52 kg. 4kg tu koranggg!! Aku happy sangat sampai tak tau nak cakap, yang aku tau aku suka sangat product Co-White ni. Walaupun aku jaga pemakanan aku waktu consume product ni, tapi aku tak rasa penat langsung, bertenaga je hari hari. Haa so nak tunggu apa lagi, jom kurus ramai ramai, dapatkan body yang macam korang nak okayy




Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close