Kulit Berjerawat dan Kusam? Ketahui Cara Tampil Cantik Dalam Masa 7 Hari!



Aku dulu kena buang kerja sebab kegawatan ekonomi. Masa tu haru sangat, macam mana nak sara mak ayah, mana nak tanggung diri sendiri lagi. Itu belum dikira lagi dengan hutang sana sini, serabut sangat lah lah aku masa tu.

Lepas tu macam macam aku try, jual online lah, jual product lah tapi langsung takda satu pun yang menjadi. Sudah lah di buang kerja, buat bisnes pula rugi memanjang.

So aku dah malas nak ambil risiko lagi, aku ambil keputusan untuk jadi stockist satu product ni. Aku buat research sikit, produk teknologi Korea ni, memang macam goreng pisang di jual tengah hujan. Senang kata produk panas dan laku keras la. Jadi stockist untuk product ni langsung tak susah, tak keluar modal banyak. Lagi pulak, product ni risiko kurang sebab product ni memang dah stable and aku dengar cerita, stockist-stockist lain jual hanya dalam masa 2-3 minggu sahaja!

Lepas 2 bulan, aku dah mampu hidup senang, dapat bagi mak ayah aku duit tiap tiap bulan, dapat beli barang yang aku nak selama ni. Alhamdulillah aku buat keputusan betul waktu aku nak jadi stockist Co-White ni. Tiap tiap minggu aku kena renew stock tau sebab laku sangat. Selain tu, aku memang niat nak tolong orang yang ada kulit bermasalah ni. Haa, ada jugak aku tolong orang sama macam aku. Jobless, takde hala tuju, so aku guide die supaya dia pun berjaya macam aku. Biar kita tutup mulut orang yang mengata dengan biar mereka semua tengok kejayaan yang kita ada ni.

Co-White betul betul mengubah corak kehidupan aku. Semoga Co-White terus berkembang dan dapat membantu orang lain juga.




Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close