'Dulu Aku Isteri yang Hodoh, Tapi Lepas Sahaja Dari Peristiwa Itu..'



Kulit kusam, tona tak sekata, ada pimple, hmm memang tak berseri langsung. Tu lah muka aku dulu, bukannya aku taknak jaga, tapi aku busy sangat, kerja dari pagi sampai ke petang. Balik kerja pulak banyak kerja yang tungu aku, mana nak layan suami, mana nak layan anak lagi. Manalah aku ada masa nak jaga penampilan aku ni.

Nasib lah husband aku ni faham, dia pun kadang kadang tolong aku uruskan kerja rumah semua. Waktu birthday aku bulan lepas, husband aku ada bagi hadiah. Aku bukak bukak tengok ada satu product ni. Husband aku suruh pakai sebab dia cakap aku tak jaga sangat muka aku ni, tambah lagi kerja aku ni perlukan aku untuk jumpa ramai orang.

Aku baru pakai product ni dalam empat hari, aku sendiri pun terkejut tau. Pimple aku yang berlambak tu semua dah kering, bintik muka pun makin kurang. Ramai orang tegur, officemate pun ramai dok tanya aku pakai product apa sebab kesan dia ketara sangat. Aku cakap lah, aku pakai Co-White skincare, haa apa lagi, pakat dok beli lah dorang semua. Perempuan mana lah yang taknak cantik kan. Ada officemate lelaki pun beli sama tau :)

Aku nak cakap sangat terima kasih dekat product ni, Berjaya ubah hidup aku, aku pun makin yakin waktu kerja, kat rumah pun husband layan mesra je. Thank you Co-White.




Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close