Kebaikan Lemon yang Mampu Membunuh Bakteria Jerawat yang Ramai Tidak Tahu

Night cream


Lemon Extract





Lemon extract mengandungi antibacterial yang berfungsi untuk menghilangkan kesan jerawat dan juga mampu mencerahkan supaya kulit sentiasa kelihatan segar. Lemon mengandungi asid sitrik yang mampu merawat jerawat dan kandungan alkalinya mampu membunuh sesetengah bakteria yang menjadi punca jerawat.


Bearberry Extract

Bearberry extract dapat membantu mencerahkan dan melembabkan kulit. Ini kerana antara kandungan terhebat buah Bearberry adalah bersifat hypopigmenting component (bertindak balas mencerahkan kulit). Bahan ini menurut pengkaji sangat sesuai untuk memulihkan kulit yang gelap tidak bermaya, kulit berpigmentasi atau freckles, kulit yang semakin berkedut akibat penuaan dan juga kesan pelbagai parut yang mencacatkan paras rupa.





Licorice Extract


Licorice extract memiliki sifat untuk membantu melembutkan dan mencerahkan kulit. Ia juga mampu mengatasi masalah pigmentasi yang sering terjadi kerana sinaran matahari. Extract ini juga mampu mengatasi masalah kulit berjerawat, kulit kering, dan juga kulit kusam supaya kelihatan berseri kembali.




Mandarin Extract



Mandarin extract berfungsi untuk mencerahkan, menyihatkan dan membuat kulit lebih tegang. Selain itu, ia juga bertindak untuk megecilkan liang pori dan menghaluskan kulit wajah

Kepada anda yang ingin dapatkan Night Cream dengan khasiat seperti di atas, bolehlah dapatkan produk Co White







Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close