Aloe Vera Berkhasiat Menjadi Pelembab Kulit Semula Jadi

Day cream

Aloe Vera Extract



Aloe vera extract sangat membantu dalam menangani masalah jerawat, ia mempunyi ciri anti radang dan menjadi pelembab pada kulit. Aloe vera juga membantu melawan masalah penuaan kulit dan menjaga kulit dari terhidrat.





Bees Wax


Bees wax mempunyai ciri antioksidan yang ringan, melembap dan juga mempunyai vitamin A yang bertindak sebagai pelembut dan agen untuk membina semua sel sel kulit yang telah mati.



Bearberry Extract


Bearberry extract dapat membantu mencerahkan dan melembabkan kulit. Ini kerana antara kandungan terhebat buah Bearberry adalah bersifat hypopigmenting component (bertindak balas mencerahkan kulit). Bahan ini menurut pengkaji sangat sesuai untuk memulihkan kulit yang gelap tidak bermaya, kulit berpigmentasi atau freckles, kulit yang semakin berkedut akibat penuaan dan juga kesan pelbagai parut yang mencacatkan paras rupa.










Green Tea


Green tea extract bermanfaat untuk melambatkan proses penuaan, melindungi kulit dari sinar matahari supaya kulit sentiasa lembab dan mengatasi masalah kulit berjerawat dan berminyak





Chamomile Extract

Chamomile extract dapat melawan jerawat dan mempunyai sifat antioksidan yang sangat tinggi untuk menyihatkan kulit. Chamomile extract juga mampu mengembalikan kesegaran dan kelembapan yang hilang padan wajah





Soy Protein




Soy protein dapat merangsang pertumbuhan kulit dan otot, dapat memulihkan kedutan, dan juga bertindak sebagai agen penuaan. Selain itu, soy protein juga mampu mengembalikan keserian kulit, melembutkan otot dan juga mempercepatkan proses pemulihan luka serta menghilangkan kesan parut jerawat.

Kepada anda yang ingin dapatkan Day Cream dengan khasiat seperti di atas, bolehlah beli produk Co White








Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close