'Birthday Present yang Mengubah Hidup Aku..'


Teringat lagi aku satu hadiah yang sangat istimewa dan paling tidak akan aku lupa hingga ke hari ini. Sebelum ini aku menjawat jawatan sebagai seorang kerani. Hari-hari yang aku lalui sama sahaja seperti manusia biasa, kerja balik kerja pula tidur dan rutin harian itu berulang hanya hari yang bersilih ganti.

Namun semuanya berubah setelah aku dapat satu hadiah hari jadi aku yang penuh misteri. Waktu birthday party aku, banyak sangat hadia yang aku terima. Ada yang tertulis nama dan ada yang tidak. Dalam banyak-banyak hadiah yang aku dapat, ada satu hadiah ni yang sangat lain dari lain kerana dalam kotak berbalut sampul hadiah itu adalah satu skin care yang nampak begitu ekslusif!

Aku pun tidak lah mengesyaki yang bukan-bukan, so aku minum sahajalah produk ni. Rasa satu kelainan setelah 2-3 hari aku ambil produk ni. Rasa seperti lebih yakin dari sebelum ni. Haa aku ingat aku seorang sahaja yang perasan dengan perubahan aku, iyalah keyakinan kan adalah satu aura dari dalam, so aku tak expect lah orang lain boleh nampak. Tapi aku salah! Rata-rata rakan sepejabat aku tegur sekarang aku tampak lebih berseri dan wajah aku kelihatan lebih cantik!

Setelah sebulan berlalu..

Sebab aku minum produk ni, aku dah berhenti kerja..tetapi aku bukan berhenti suka-suka ya! Sekarang aku adalah duta kepada produk skin care teknologi Korea ni! Tak sangka bukan? Seperti yang aku katakan tadi, ianya adalah 'birthday present yang totally mengubah hidup aku'. Mana tidaknya, dulu aku hanyalah seorang kerani and now, aku dah berjalan persis seorang model! Hebat betul penangan produk Co White ni!

So korang yang nak jadi macam aku, tunggu apa lagi? Jom dapatkan produk Co White!




Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close