Bakal Pengantin Terbunuh Kemalangan. Apa Ditemui Dalam Kereta Buat Ramai SAYU

Bakal Pengantin Terbunuh Kemalangan. Apa Ditemui Dalam Kereta Buat Ramai SAYU | Saya Luv Islam – Seorang lelaki yang bakal melangsung perkahwinan bulan depan maut dalam satu kemalangan. Apa yang ditemui dalam kereta buat ramai sayu. Allahu. Al Fatihah.

TERLIBAT KEMALANGAN DI BUKIT PUTUS

Seorang lelaki yang akan berkahwin pada bulan hadapan, maut selepas terbabit dalam kemalangan di Jalan Bukit Putus di sini, hari ini.

Abdul Saiyuti Arif Abdul Aziz, 37, dari Endau, Johor yang dalam perjalanan ke arah Kuala Pilah, meninggal dunia di lokasi kejadian akibat cedera parah di anggota badan.

Ketua Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Senawang, Pegawai Bomba Kanan II Amer Abu Kassim, berkata pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 4.45 petang dan bergegas ke lokasi kejadian bersama satu jentera dan sembilan anggota.

Katanya, sebaik tiba di lokasi pihaknya mendapati mangsa yang memandu Honda Civic, tersepit di tempat duduk pemandu.

PEMANDU KERETA LAIN TERLIBAT HANYA CEDERA RINGAN

“Bomba mengambil masa kira-kira 10 minit untuk mengeluarkan mangsa yang tersepit, manakala seorang lagi mangsa yang memandu Honda Accord iaitu lelaki berusia 50-an hanya mengalami cedera ringan,” katanya di sini, semalam.

BARANG PERSIAPAN KAHWIN DALAM KERETA

Amer berkata, turut ditemui bersama Ahmad Saiyuti adalah kad jemputan perkahwinan, al Quran dan beberapa barangan perkahwinan.

Sumber : Berita Harian

The post Bakal Pengantin Terbunuh Kemalangan. Apa Ditemui Dalam Kereta Buat Ramai SAYU appeared first on SAYALUVISLAM.



Sumber : sayaluvislam
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close