Ramai Mengamuk, Izren Azminda Dan Suami Tercalon Sebagai Couple MeleTop


Siapa yang tak tahu dengan rancangan hiburan MeleTop.

Boleh dikatakan rancangan ini merupakan antara program hiburan paling popular di Malaysia apatah lagi dengan gelagat pengacara mereka iaitu Nabil dan Neelofa.

Baru-baru ini, MeleTOP telah mengumumkan nama-nama selebriti yang tercalon bagi semua kategori yang dipertandingkan di Anugerah MeleTOP Era 2018.

Paling mencuri tumpuan adalah menerusi kategori 'Couple MeleTop'.

Ini apabila pasangan kontroversi, Izreen Azminda dan suaminya iaitu Ude Wahid telah dicalonkan untuk anugerah Couple MeleTOP.

Namun, pencalonan tersebut mendapat kritikan dan kecaman dari para netizen kerana menganggap pihak MeleTOP tidak menghormati perasaan isteri pertama Ude iaitu Intan Liana.

Di laman Instagram MeleTop, ada satu gambar yang menunjukkan senarai 20 pasangan selebriti yang tercalon bagi Anugerah Couple Meletop untuk tahun 2018 termasuk Izreen Azminda dan juga Ude Wahid.

Netizen menganggap tindakan pihak MeleTOP ini seolah-olah tidak menghormati hati dan perasaan isteri pertama Uda.

Selain itu, netizen juga turut mempersoal mengapa MeleTOP tidak mencalonkan pasangan popular Fattah Amin dan Fazura bagi kategori tersebut.

Ini antara komen orang ramai:

@nurhelenaaa: "Tapi kenapa izreen azminda tercalon. kesian isteri lagi satu. Macam mana lah perasaan dia tengok nanti. itu je hmm cakap je

@marsya_el: "Meletop you are so rude.... macamana couple Izreen ngan si Ude tu wujud dalam ni... lepas ni yang isteri number dua pun boleh la masuk pencalonan tanpa pikir perasaan bini satu lagi... kot ya pun nak buat anugerah kenapa tak ada hati dan persaan.... dah la pengumuman kawin bulan 11 dapat pencalonan terus masuk... apa motif... i dont have issue with actress tu tapi ko sebab anugerah prestij jaga la perasaan orang beb.... johan ngan ozlynn jauh lebih layak.... banyak lagi la retis lain.

@pretty_perfect_lashes: "Hello Meletop !!! Tahukah anda bahawa Ude Wahid ni ada isteri pertama iaitu Intan Liyana .. tidakkah pihak produksi Meletop merasakan yang anda telah mengusik sensitivity seorang isteri pertama kepada Ude?

@oven_petak: "couple meletop ade Izreen Azminda?

@bisikan_rahsia2796: "Yang Izreen tu rasanya tak patut tercalon kot, takut yang pertama terasa.. kalau nak calonkan pun, calonkan dua-dua skali

@izuandasy17: "Dah kenapa ada Izreen azminda tu? Meletop ni kadang-kadang tak sensitif isu semasa. Belajar hormat perasaan orang dari gila nak kejar rating.. Macam menggalakkan pulak!

Itulah antara luahan rasa tak puas hati terhadap pencalonaan Izreen Azminda dan suaminya dalam Anugerah meleTop. Nampaknya, memang ramai yang panas hati apabila Izreen tercalon. -BeritaMemey

Sumber: IG MeleTop.

Sumber : berita memey
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close