Kenyataan Media: Jihan Muse Selamat Lahirkan Anak Lelaki.. TAHNIAH!

 
Ini satu gembira yang baru sahaja diterima sebentar tadi.

Pasangan selebriti Jihan Muse dan Ungku Hariz telahpun selamat menimang cahaya mata pertama semalam.

Jihan Muse telah melahirkan anak lelaki dengan menjalani pembedahan Caesarean Sections di DEMC Specialist Hospital Shah Alam.

Anaknya dilahirkandengan berat 3.85kg pada pukul 10 suku malam semalam (25 Januari 2018).

Pengumuman ini dibuat oleh pihak pengurusan Jihan Muse iaitu Laugh Out Loud Entertainment.

Ini kenyataannya:

'BREAKING NEWS!

'#HiMommyJihan #MeleTOP #BabyKuJi

'KENYATAAN MEDIA

'Bismillahirahmannirahim

'25 Januari - Dengan izin yang maha Esa, kami dari Laugh Out Loud Entertainment mewakili Jihan Muse dan Ungku Hariz, ingin memaklumkan bahawa Jihan telah selamat melahirkan seorang putera sulung mereka seberat 3.85kg pada jam 10.15pm sebentar tadi secara pembedahan oleh Dr. Norleen di DEMC Specialist Hospital Shah Alam.

'Jihan Muse dan bayi kini dalam keadaan baik dan sedang berehat. Memandangkan ini adalah kelahiran sulung mereka, Jihan Muse bakal berehat dari apa-apa aktiviti hiburan selama 2 bulan untuk memberi tumpuan dan meluangkan masa bersama keluarga.

'Kami dari pihak pengurusan ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas doa dan sokongan dari ahli keluarga, rakan terdekat, rakan media dan para peminat. Terima kasih.

Itulah kenyataan media dari pihak pengurusan Jihan Muse tentang kelahiran anak sulung pasangan ini. Syukur kerana semuanya sudah selamat.

Jutaan tahniah diucapkan kepada Jihan Muse dan suaminya Ungku Hariz di atas kurniaan Tuhan ini. Selamat menjalani kehidupan penuh warna warni bersama anak tersayang.

Ramai para peminat yang tak sabar nak tatap wajah anak Jihan Muse dan juga Ungku Hariz ini nanti. Selamat bergelar ibu bapa! -BeritaMemey

Sumber: IG MeleTop

Sumber : berita memey
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close