Gadis Ini Membawa Pulang ‘Anak Itik’, Tapi Saat Ibunya Melihat, Dia Terus ‘Pucat’ & Membawa Anaknya Ke Hospital !!!

Gadis Ini Membawa Pulang ‘Anak Itik’, Tapi Saat Ibunya Melihat, Dia Terus ‘Pucat’ & Membawa Anaknya Ke Hospital !!! | KITA VIRAL – Suatu hari, seorang gadis kecil menemui seekor haiwan kecil yang memiliki hidung seperti itik di luar rumah.

Oleh kerana haiwan itu terlihat sangat comel, dia pun membawanya pulang ke rumah. Sangkaannya itu merupakan anak itik.

Namun, ketika ibunya melihat anaknya membawa pulang haiwan itu, wajahnya terus berubah dan segera membawa anaknya pergi ke rumah sakit!

Ternyata haiwan yang dibawa anaknya itu adalah platipus! Akhir-akhir ini populasinya cukup tinggi. Haiwan ini adalah haiwan yang kuno dan misteri.

Tetapi ia juga berbahaya. Kulitnya seperti kulit anjing laut dengan lipatan-lipatan yang terbentuk di beberapa bahagian tubuh.

Platipus memiliki racun tertentu yang berbahaya. Walaupun tidak menyebabkan kematian, tetapi racunnya boleh menimbulkan rasa sakit yang luar biasa. Jadi, hindarkan diri jika bertemu dengan haiwan ini!

Sumber : fafa

The post Gadis Ini Membawa Pulang ‘Anak Itik’, Tapi Saat Ibunya Melihat, Dia Terus ‘Pucat’ & Membawa Anaknya Ke Hospital !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral.com
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close