Susulan Viral Kes ‘PAW’ RM1,500..Akhirnya Pemilik Ford Perjelas Isu SEBENAR !!!

Susulan Viral Kes ‘PAW’ RM1,500..Akhirnya Pemilik Ford Perjelas Isu SEBENAR !!! | KITA VIRAL – Susulan viral kes tuntutan RM1,500 bagi cermin sisi yang dilanggar seorang penunggang motosikal, ramai netizen yang mengecam tindakan pemilik kereta berkenaan.

TAMPIL LELAKI BERI PENJELASAN

Seorang individu yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu tampil memberi penjelasan agar semua pihak faham dan tidak terus mengecam pemilik kereta Ford berkenaan.

“Miss Baizura, mohon hadam dan jangan buat cerita kalau tak tahu apa-apa. Ayat ‘paw’ itu yang tak kena,” kata Faizal Danial.

“Brother (penunggang) motosikal itu sudah ditunjukkan resit harga bagi side mirror sebelah kanan, sebab kereta itu baru kena ganti side mirror sebelah kanan yang dilanggar lari oleh lori.

MINTA BUAT LAPORAN NAMUN ENGGAN

“Kemudian dia (penunggang) tidak mampu bayar. Ajak pergi ke balai polis untuk buat laporan tetapi dia tidak mahu. Minta kad pengenalan pun tak nak diberi juga. Jadi, macam mana nak buat laporan polis untuk buat tuntutan insurans kalau begitu?

“Last-last dia bayar RM100. Tetapi pemilik Ford bagi balik RM50 sebab tak sampai hati,” katanya.

Terdahulu, Mimi Baizura mendakwa dua lelaki berkenaan telah meminta ganti rugi sebanyak RM1,500 dari penunggang motosikal berkenaan. Malah Mimi juga mendakwa lelaki itu dimarahi oleh dua lelaki berkenaan di hadapan anak dan isterinya sehingga menangis.

Penjelasan dari Faizal Danial itu sedikit sebanyak menjawab mengapa akaun Facebook Mimi Baizura tidak ditemui, yang dipercayai telah dipadamkan berikutan salah fahamnya itu.

Kredit : Eberita

The post Susulan Viral Kes ‘PAW’ RM1,500..Akhirnya Pemilik Ford Perjelas Isu SEBENAR !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral.com
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close