'Saya Kesal Dengan Dia' - Ini Penjelasan Penuh Hafiz Hamidun Isu Pergolakan Rumah Tangga


Makin kecoh isu pergolakan rumah tangga Hafiz dan isteri Joy Revfa. Sebelum ini kecoh surat cerai Joy mula viral di media sosial sejak semalam. 

Ianya mengesahkan bawaha pernikahan Joy bersama Hafiz berlaku ketika Joy masih bergelar isteri orang. Dan terbaru, Hafiz Hamidun membuat sidang media untuk menjelaskan perkara yang sebenar. 

Dalam sidang media tersebut, Joy dikatakan berkali-kali mendakwa telah bercerai melalui aplikasi Whatsapp dengan bekas suaminya yang terdahulu. 

Malah Hafiz cuba untuk menyelesaikan masalah tersebut namun pelbagai alasan diberikan oleh Joy. Menurut, Hafiz perkahwinan tersebut diteruskan selepas merujuk pejabat agama bahawa menerusi perakuan janji untuk Joy mendapatkan surah cerai tersebut. 

Ketika ditanya, Hafiz juga enggan melayan tuduhan remeh Joy seperti mendakwa Hafiz seorang lelaki 'kunyit'. 

Disebabkan itu, mereka telah pergi ke Songkhla untuk menguruskan cerai taklik dan selepas disiasat oleh pejabat agama daerah perkahwinan Joy bersama suami terdahulu masih ada ikatan. 

Hafiz juga berharap pihak Joy dapat menghormati untuk menyelesaikan masalah rumah tangga mereka dengan secara tertutup. Ikuti sidang media penuh dibawah. 



FACEBOOK HERBAL RIMBA


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close