(GEMPAR) Bekas Pekerja Buat Pendedahan, Dakwa Dilempang Norjuma

Bekas Pekerja Dakwa Dilempang Norjuma



Ini satu berita yang baru diterima dan telah dilaporkan oleh portal hiburan Astro Gempak.

Seorang lelaki yang merupakan bekas pekerja, mendakwa telah dilempang oleh Norjuma Habib, pengasas tudung bawal popular Aidijuma.

Lelaki itu membuat pendedahan mengejutkan itu di laman sosial Facebook miliknya iaitu Mohd Afiq Ismail .

Afiq yang mempunyai 1700 pengikut di akaun sosial FB itu mendedahkan ada tiga berita.

Ini beritanya:

1. Video Norjuma Habib lempang staff akan tersebar dan staff yang dilempang adalah aku


2. Aku dituduh tak move on dari kerja Aidijuma. Of course aku dah move on. Tolong dia bagai nak rak tapi lempang yang diberi.


3. Aku tak dapat kerja tempat lain sebab aku percaya itu pasti ada internal mouth to mouth
to media social and public, nak tahu lebih lanjut? lawati instagram @soorayahas


Kepada Juma, in my opinion, I cannot stop people that want to back up me and other people yang penah kena teruk masa berkerja dengan you.



Namun begitu IG yang dimaklumkan Mohd Afiq, telah membuat pengumuman bahawa penyebaran video itu telah ditunda atas sebab tertentu.

Sehingga kini tiada sebarang video dimuatnaik tetapi hanya sebuah entri memohon maaf.

Sumber: AstroGempak, FB Afiq Ismail

Sumber : berita memey
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close