'Dia Paksa Kucing Tu Makan Dan Sumbat Dalam Mulut' - Pencinta Kucing 'Serang' Kedai Haiwan Tak Bertanggungjawab, Ramai Dah Terkena!

Kucing merupakan haiwan peliharaan yang disukai oleh ramai orang. Maka tidak hairanlah jika sesetengah pencinta kucing ini sanggup berhabis beribu-ribu ringgit untuk menjaga kucing kesayangan mereka. 

Namun, terdapat segelintir kedai haiwan peliharaan mengambil kesempatan dan mengambil untung malah tidak bertanggungjawab sekiranya terjadi apa-apa kepada haiwan kesayangan mereka. 

Baru-baru ini viral di media sosial mengenai kisah sebuah kedai haiwan peliharaan yang dikatakan menipun pelanggan. Bukan seorang dua, tapi ramai yang tampil mendedahkan kisah penipuan tersebut. 

Perkongsian tersebut dikongsi oleh seorang pencinta kucing Bistarif Aqb



 'Saya Bela Lily Sampai Sihat Dan Cantik'


'Paksa Lily Makan Dan Suap-Suap'



'Salahkan Saya Tak Reti Jaga Kucing'


'Jangan Sampai Terpedaya Dengan Kedai Haiwan Ini'


Rata-rata netizen turut berkongsi bahawa kedai tersebut telah banyak menipu pelanggan. Seorang netizen Aireen Chung Abdullah juga turut berkongsi pengalaman teruk yang dialami ketika berurusan dengan kedai tersebut. 


Semoga pendedahan oleh netizen mengenai kedai haiwan yang tidak bertanggungjawab ini dapat disedari oleh pihak berkuasa dan mengenakan tindakan yang sewajarnya. 

- www.kakishare.my

FACEBOOK HERBAL RIMBA


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close