'Plastik , Kuat Propa ... ' Bekas Isteri Faizal AF4 Bengang Dedah Perangai Sebenar Faizal AF4



Baru-baru Faizal AF4 ada membuat kenyataan bahawa beliau telah bercerai 3x dengan bekas isterinya di URTV .

Kini , setelah kenyataannya menjadi gossip semasa , Sahidatul bekas isteri tampil memberikan respon balas terhadap kenyataan Faizal .

Melalui facebook Sahidatul , dilihat tidak berpuashati dengan kenyataan Faizal apabila ulasnya


Plastikkk, kuat propaaa.... 😌 bukan mu naik kaki tgn n main tine ker masa dlm aku???

Berbangga beno bgtau bila 3X BERKAHWIN ! Bertangungjawab dari segi mana tuu?

Org yg bertanggungjawab ni dia laksanakan tugas yg allah berikan .bukan cakap supee tin kosong ! Tingg tinggg habukk xdaakkkk...



Melalui instaonline , Sahidatul dikatakan memberikan komen balas punca  penceraian  dan mengapa dia berang dengan Faizal

Dia juga seorang artis, jadi rasanya peminat dia akan lebih berpihak kepada Faizal. Jadi saya tidak mahu peminat dia kecam saya jika memberi sebarang kenyataan lanjut. 

Sepanjang tempoh perkahwinan, saya akui saya bukanlah seorang isteri yang sempurna. Saya juga ada silapnya.

Namun jika dia katakan saya tidak boleh menerima kehidupan seorang artis, sudah pasti saya tidak akan berkahwin dengan dia sebelum ini. 

Bercakap soal pihak ketiga, keluarga bukanlah punca kami bercerai. Keluarga memberi sokongan selepas bercerai. Keluarga mana yang mahu melihat anaknya susah.

Saya nekad menfailkan perceraian kerana merasakan kami sudah tiada persefahaman. Itu sahaja yang boleh saya katakan.

“Apa yang sudah terjadi biarlah berlalu. Saya harap Faizal juga dapat move-one. Kami masih berhubung berkaitan nafkah anak dan dia juga sering meminta gambar terbaharu anak kami.

“Buat masa sekarang memang saya serik untuk menerima kehadiran lelaki dalam hidup. Jika ada jodoh saya selepas ini biarlah saya kenal dahulu hati budi lelaki tersebut,” 


Pasangan ini bernikah semula pada Nov 2015 kemudiannya bercerai diluar mahkamah pada disember 2016 . Mereka dikurniakan seorang anak perempuan Nur Hanna Maleeka yang kini berusia 11 bulan.

Sumber : INSTAONLINE

www.kakishare.my


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close