Pelanggan Kena 'Game' Dengan Tesco , Tapi Betul Ke Promosi Baskin Robin RM 8 Tu ??





Kecoh semalam apabla timeline facebook KS dipenuhi dengan promo aiskrim Baskin Robin . Ya ampun , ks pun rasa nak melompat dengan laju agar cepat sampai ke Tesco berdekatan .

Namun bila semakin ke bawah  skroll cerita berkenaan Baskin Robin . Sebenarnya promosi itu telahpun tamat pada hari sebelumnya .


Status promosi yang tular di facebook menyatakan promosi tamat sehingga NOV 2017 namun baru sahaja mula tular , pihak Tesco menafikan dan menyatakan promosi itu telah berakhir semalam 

Berikut adalah status promosi Baskin Robin :

Baskin Robbins Pralines ‘N Cream & Cookies 'N Cream 500ml cuma RM8.95 (Normal price RM35.79)...Hanya di TESCO..katanya sehingga Nov 2017..


Maka berbondong-bondonglah orang ramai pergi mendapatkan Tesco semata-mata mencari promosi berkenaan . 

Namun kedapatan semuanya hanyalah kecewa . 







Menurut salah seorang pelanggan yang kena 'game' :



Carol Tan memuatnaik status dan mahukan penjelasan dari pihak Tesco berhubung promosi yang dimaksudkan . Menurutnya , dia yang sanggup pergi 2 lokasi tesco semata-mata untuk mendapatkan Baskin Robin kecewa apabila sampai ke lokasi Tesco Berdekatan Pandan Indah/Kepong , pihak customer services memaklumkan 

' tidak boleh beli melalui online untuk dapatkan promosi tersebut , kena pergi ke Tesco Selayang beli dan bawa balik "

Namun bertambah kecewa apabila setibanya Carol di Tesco Selayang ternyata promosi tersebut adalah salah . Pihak pengurusan Tesco Selayang ketika itu menyatakan bahawa
 
" mereka telah tersalah cetak harga , dan promosi rm8 itu sebenarnya telah tamat semalam . Harga pada hari ini telah kembali seperti biasa "


Berang dengan kejadian itu , Carol mahukan pihak pengurusan Tesco Malaysia mengeluarkan keterangan atas kekeliruan ini . Menurut Carol , promosi seperti ini adalah perbuatan menipu dan dan mengelirukan pihak pelanggan .


Susulan dari itu , melalui facebook Tesco Malaysia ada membuat kenyataan balas :



So , siapa yang ada pergi ke Tesco semalam untuk Baskin Robin ni . Korang dapat beli pada harga RM8 atau tidak ?? Meh share dengan KS .


www.kakishare.my


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close