Nelayan Tertangkap Ikan ANEH Ada Tato Bergambar Di Kulit, Apa Maksudnya MENGEJUTKAN Ramai !!!

Nelayan Tertangkap Ikan ANEH Ada Tato Bergambar Di Kulit, Apa Maksudnya MENGEJUTKAN Ramai !!! | Nelayan dari provinsi Lopez Jaena di Mindanau, Filipina ini pergi ke laut untuk menangkap ikan, pada hari itu dia berjaya menangkap dua ekor ikan yang sama jenis dan bersaiz besar. Pada mulanya dia tidak menyedari bahawa ada sesuatu yang ganjil pada kulit salah satu dari ikan tersebut.

Setelah tiba di pengkalan jeti, nelayan ini membawa naik ke pelantar untuk dimasukkan kedalam tong ais, bermula dari sinilah nelayan tersebut menyedari bahawa hasil tangkapannya ada benda aneh. Ikan tersebut mempunyai tato bergambar aneh pada kulit tubuh ikan tersebut.

Penemuan ganjil lagi aneh itu mendapat perhatian ramai yang mengganggap maksud tato tersebut merupakan pesanan atau pemberitahuan dari makhluk laut. Terdapat juga anggapan mengatakan mungkin ada orang yang menangkap ikan tersebut lalu membuat tato kemudian melepaskan ikan tersebut ke dalam laut semula.

Ada juga rumusan dari pihak tertentu mendakwa ikan tersebut terlekat sesuatu pada kulitnya seperti t-shirt yang mempunyai corak lukisan dalam masa agak lama hingga corak tersebut melekat pada kulit ikan itu. Namun bermacam rumusan dibuat sehingga kini masih lagi belum menemui punca sebenar.

Lihat Video berikut :

The post Nelayan Tertangkap Ikan ANEH Ada Tato Bergambar Di Kulit, Apa Maksudnya MENGEJUTKAN Ramai !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral.com
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close