'Macam Kena Tembak!' - Kenyitan Gadis Ini Buat Ramai Netizen 'Cair' Sampai Semua Nak Cari Siapakah Gadis Ini


Siapa sangka dengan satu kenyitan mata dan lambaian dari gadis ini, media sosial terutama di netizen di Twitter menjadi kecoh mencari siapakah gadis ini. 

Pada mulanya seorang pengguna Twitter @ajibtoo memuat naik satu klip video dari sebuah berita tempatan dan memohon netizen untuk mencari siapakah gerangan tuan punya badan. 


Berikut adalah video yang dimuat naik oleh @ajibtoo: 


Video pendek tersebut telah mendapat hampir 8 ribu retweet oleh pengguna Twitter. Dan alangkah mengejutkan, pengguna Twitter dapat mencari siapakah gadis yang berjaya memikat hati netizen terutama para lelaki yang rata-rata cair dengan kenyitan mata gadis tersebut. 

Gadis tersebut kemudian membalas tweet yang dimuat naik oleh @ajibtoo dan respon dari gadis ini tersangatlah win! 



Gadis tersebut dikenali sebagai Suziyana Hasim. Menurut sumber, gadis tersebut berusia 21 tahun yang berasal dari Felda Jengka 21. Mengikut laman Facebook gadis itu, dia nampaknya dalam hubungan. Mungkin ramai lelaki bujang yang kecewa!



Rata-rata netizen lelaki sempat bergurau kerana mungkin sudah jatuh hati dengan kenyitan mata dan senyuman comel gadis ini. Memang tak dinafikan sesiapa yang tengok pasti tersenyum riang kan? 



___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :



Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close