'Dikatakan 'Jual Anak' , Ini Respon Balas Yusry Dan Lisa Terhadap Komen Jahat Netizen




Jika dahulu selepas kelahiran Yahaira , keluarga kecil Yusry dan Lisa dikatakan terlalu 'kedekut' untuk berkongsi wajah puteri mereka kepada peminat , namun sekarang apabila Yahaira mula muncul dalam beberapa episod  eBu Babypedia , netizen mula kritik pasangan ini ' menjual anak '

Lantaran itu , Yusri menegaskan pembabitan mereka bukanlah untuk ‘menjual’ anak-anak mereka.

Namun menerusi eBu Babypedia, Yusry berkata, program yang menampilkan anak sulungnya, Yahaira Leanne, 2, merupakan sebuah rancangan yang berkongsi petua penjagaan bayi kepada penonton.

Jelasnya lagi kepada utusan , 

“Jadi tidak timbul isu kami ‘menjual’ anak untuk mendapat imbuhan cuma niat sekadar mahu berkongsi kegembiraan dan kasih sayang sebagai ibu bapa.

“Lagipun program ini tidak menggunakan nama anak kami sebagai tajuk. Lebih kepada sebuah program realiti keluarga berbentuk ilmiah. Sebab itu kami bersetuju terlibat menjayakannya dari musim pertama hinggalah yang kedua,” beritahu Yusry mempertahankan tindakannya.

Tambah Yusry, adalah sesuatu yang pelik dan tidak logik jika hanya dia dan Lisa sahaja yang ditampilkan dalam siaran berkenaan sedangkan eBu Babypedia merupakan sebuah program yang bercerita mengenai pengalaman ibu bapa dalam membesarkan anak-anak.

“Kemunculan Yahaira dalam program ini juga adalah secara spontan kerana pihak produksi tidak menetapkan jadual penggambaran khusus untuknya.

sumber : UTUSAN ONLINE

www.kakishare.my


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close