Bomoh Siam Guna Cicak Untuk Sihir Pasangan Suami Isteri Sehingga Hampir Bercerai Berai


Amalan sihir masih menjadi pilihan buat sesetengah manusia yang busuk hati dan lemah imannya. Walaupun dunia makin maju, terdapat segelintir manusia yang masih mempercayai benda khurafat seperti sihir ini untuk mendapatkan apa yang dihajati. 

Hanya untuk kepuasan sementara, ada yang sanggup melakukan perkara-perkara syirik semata-mata ingin melihat orang yang dibenci hidup susah, jatuh sakit dan paling teruk hingga meninggal dunia. 

Salah satu contoh sihir yang cukup popular adalah sihir pemisah. Di dalam Al-Quran, secara jelas Allah s.w.t ada menerangkan tentang satu sihir di mana ia dapat memisahkan, atau mencerai-beraikan hubungan antara suami dan juga isterinya. Allah berfirman di dalam Surah Al-Baqarah, ayat 102 yang bermaksud:

“……Dalam pada itu ada juga orang-orang yang mempelajari dari mereka berdua: Ilmu sihir yang boleh menceraikan antara seorang suami dengan isterinya, padahal mereka tidak akan dapat sama sekali memberi mudarat (atau membahayakan) dengan sihir itu seseorang pun melainkan dengan izin Allah……” (Al-Baqarah: 102)

Sihir pemisah dilakukan untuk memisahkan pasangan suami isteri atas sebab tertentu yang selalunya berkaitan dengan masalah peribadi, dengki, balas dendam, khianat dan sebagainya. 

Baru-baru ini, seorang pengamal ilmu perubatan Islam dari Iyra Shifa Enterprise berkongsi tentang kisah pesakitnya yang hampir bercerai-berai akibat disihir menggunakan cicak sebagai perantaraan. 

Alhamdulillah, hari ni selesai rawatan di sungai besi. Menyelesaikan masalah ghaib dua benua yang penuh misteri.

Pesakit kami di Sungai Besi mengalami masalah hubungan suami isteri sehingga hampir bercerai. Hal ini demikian kerana pesakit tersebut terkena sihir pemisah melalui Bomoh Siam. Makanan di rumah pesakit juga kerap basi walaupun dimasak sejam yang lalu.

Pesakit juga sering mengalami mimpi ngeri seperti dilayung dengan api, ditikam berkali kali, jatuh dari tempat yang tinggi dan dipukul dengan besi panas sehingga terasa lebam seperti kena pukulan yang benar setiap kali bangun tidur.


Namun apabila diperiksa oleh doktor pakar untuk mengetahui masalah yang dialami, ternyata beliau tidak mempunyai sebarang penyakit. Pesakit memberitahu kepada kami bahawa rumah mereka mempunyai banyak cicak yang tidak terkira.

Pada sesi rawatan, semasa Muallij membaca ayat suci al quran, pesakit tidak khabarkan diri dan berlaku sesi dialog antara pesakit dan perawat. Alhamdulillah, keberkatan ayat quran dapat menyelesaikan masalah pesakit tersebut.

Semasa perawat sedang membaca Ruqyah untuk buat pagar di rumah pesakit, tiba-tiba beberapa ekor cicak jatuh dalam keadaan hangus.

Setelah diperiksa, jelas menunjukkan bahawa Bomoh Siam tersebut menghantar sihir menggunakan cicak sebagai perantaraan untuk memanaskan hubungan suami isteri.

Selepas kami pulang, pesakit menelefon kami dan memberitahu bahawa selepas beliau menabur beras, garam dan lada hitam semakin banyak cicak yang jatuh seperti hangus dan keadaan rumah mereka turut kelihatan seperti berasap selepas merenjis air ruqyah.

Jika dirumah anda mempunyai banyak cicak dan ada tanda-tanda seperti kisah di atas, eloklah segera berjumpa dengan perawat sebelum menjadi lebih parah. 

___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :



Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close