Wanita Separuh Bogel Beli Ubat di Farmasi Dengan Selamba, Dan Seperti Tidak Menghormati Ramadhan.

Kaki Share - Media sosial dihebohkan dengan video yang menampilkan seorang wanita tidak berbaju masuk ke salah sebuah farmasi di Jakarta Barat, Indonesia. Ramai di kalangan netizen yang mengecam tindakan tidak senonoh wanita ini di hadapan khalayak umum yang tidak tahu malu.

Dari penilitian video yang tersebar, wanita ini sedang melakukan pembayaran di kaunter farmasi. gayanya dilihat seperti orang yang ingin membeli ubat, wanita tersebut di lihat berkomunikasi dengan Cashier.

Ketika keadaan itu terjadi, kebanyakkan orang dalam farmasi itu sedang sibuk membeli barang. Ada yang terkejut dan melihat dengan teruja kepada wanita tersebut tetapi ada juga yang tidak menghiraukan gelagatnya.
Selesai membeli ubat di farmasi, wanita itu terus keluar sambil membawa barang yang dibelinya. Yang anehnya wanita ini sempat mmenghulurkan wang kepada pengemis yang ada di hadapan farmasi itu.

Setelah itu, dia langsung berjalan laju menuju ke sebuah teksi yang sudah menunggu di depan jalan. Ramai juga yang bingung melihat kelibat wanita ini yang begitu selamba separuh berbogel berjalan di khalayak ramai. Aksi tersebut amatlah tidak senonoh, apatahlagi dilakukan di bulan suci Ramadhan seperti tidak menghormati orang yang berpuasa.

Adakah wanita ini tidak siuman ataupun dalam situasi yang memaksa dia separuh berbogel?

- Kaki Share


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close