Padah Kencing Ditanah Perkuburan, Apa Jadi Pada Badan Driver Teksi Sgt MENAKUTKAN !!!

Padah Kencing Ditanah Perkuburan, Apa Jadi Pada Badan Driver Teksi Sgt MENAKUTKAN !!! | Pada sesiapapun janganlah kencing sembarangan,bila tersilap tempat tanggunglah sendiri akibatnya,seperti yang berlaku pada seorang lelaki berumur 40 tahun yang bekerja sebagai pemandu teksi.

Gambar Sekadar Hiasan

Lelaki tersebut mengalami petaka akibat kencing di tepi kubur tanpa disedarinya.

Entah urat mana yang salah di kema#luan pemandu teksi tersebut hingga sejak awal mei lalu kema#luannya tidak turun-turun selepas dia kencing ditepi perkuburan islam.

Pemandu tersebut bercerita ketika dalam perjalanan balik kira-kira jam 9:30 , dia menahan air kencingnya sejauh 15 km dan dah tak mampu untuk menahan lagi hingga akhirnya di berhenti di satu kawasan di tepi jalan,tanpa di sedarinya kawasan itu adalah perkuburan orang kampung.

Waktu itu saya buka zip dan kencing ,sambil melihat di sekeliling, kemudian saya melihat tanda,”tanah pekuburan islam kampung Batu&*&*&*) Ibarat nasi sudah menjadi bubur tak mungkin saya berenti untuk menghabiskan kencing, katanya pada pemberita.

Ketika dalam perjalanan balik ,lelaki tersebut tidak mengalami apa-apa kelainan, akan tetapi keesokan paginya rasa sakit dan berdenyut serta rasa panas mulai di rasainya di bahagian kema#luan.

Lebih mengejutkan kema#luannya tidak bisa turun ,supaya tidak terlalu sakit,isterinya kadang meletakkan kain basah di kema#luan suaminya.

Pada pertengahan bulan mei lalu ,penyakit aneh itu juga tidak sembuh, Hingga akhirnya dia memutuskan untuk membawanya ke hospital.

Mengadukan penyakit yang di alaminya, doktor hospital tersebut pun tidak dapat mengetahui dengan pasti punca kema#luan pemandu teksi itu tegak tak turun-turun.

Akan tetapi setelah pemandu teksi itu bercerita, doktor menyarankan agar pergi bertemu dengan ketua kampung diamana ia pada awal bulan mei lalu telah kencing di salah satu kubur warga setempat.

Kredit : Eberita

P.S. 1 – Sangka Ibu Bapa Tidur..Rupa-Rupanya..
P.S. 2 – Doktor PELIK Tiga Kali Mengandung Tiga Kali Keguguran,Rupa Rupanya Suami..
P.S. 3 – (VIDEO) Patutlah Nabi Larang Simpan Patung Dalam Rumah, MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Misteri Teknologi Digunakan Nabi Nuh Untuk Membina Bahtera Yang Disembunyikan USA !!!
P.S. 5 – 5 Kegunaan Gel Silika Yang Anda Tak Tahu, Lebih Baik Jangan Buang !!!

The post Padah Kencing Ditanah Perkuburan, Apa Jadi Pada Badan Driver Teksi Sgt MENAKUTKAN !!! appeared first on KITA VIRAL.



Sumber : kitaviral.com
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close