Iklan Raya Dari TNB Ni Memang Iklan Paling Best Setakat Ini


Apabila menjelang hari raya sudah pasti iklan-iklan raya juga sudah mula disiarkan sama ada di kaca televisyen mahupun di media sosial. Seperti tahun-tahun sebelumnya, syarikat-syarikat gergasi seperti Petronas, TM, Pos Malaysia dan sebagainya akan mengeluarkan iklan raya mereka yang pastinya ada yang kelakar dan ada yang menyentuh hati. 

Beberapa tahun yang lalu, iklan-iklan raya terutamanya dari Petronas sentiasa akan mendapat tempat di hati rakyat Malaysia malah menjadi bualan dan ikutan. Dan kebanyakan syarikat-syarikat gergasi ini seperti bersaing mahukan gelaran 'iklan raya terbaik tahun ini'. 

Pada tahun lepas, iklan raya dari Tenanga Nasional Berhad (TNB) sangat menarik perhatian rakyat Malaysia. Iklan berjudul #Lepastu yang membawa mesej kemaafan telah ditonton hampir 2.5 juta kali semenjak tahun lalu. 

Terbaru, untuk tahun 2017 sekali lagi TNB berjaya menghasilkan satu iklan yang dianggap mencuit hati serta dianggap 'epic' oleh netizen. Dengan tajuk 'Dugaan Raya Aida' ianya menerapkan mesej kekeluargaan serta persahabatan.

Ianya mengisahkan seorang gadis kampung yang bekerja di Kuala Lumpur dan membuat persiapan untuk hari raya untuk keluarganya walaupun masih sibuk dengan tugasan di pejabat. Pelbagai dugaan ditempuhi untuk gadis tersebut pulang ke kampung menyambut hari raya. Saksikan iklan raya dari TNB ini yang adalah antara paling epik setakat ini. 





Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close