Hospital Sperma Tawar Iphone 7S Percuma Bagi Penderma

Pelbagai bank sperma sudah mula wujud di seluruh dunia, tapi bagi negara seperti Malaysia ia amat di tengah sama sekali bagi menghormati sensitiviti dan agama penduduk, nama bank-bank sperma di kebanyakkan negara sudah di ibaratkan seperti satu industri yang berkembang pesat.

Malah mereka ada pendekatan khusus untuk menghasilkan keuntungan dari situ termasuk mencari seberapa ramai penderma menderma di  Bank sperma yang di mereka miliki. pelbagai jenis iklan di lancar untuk mencari penderma baru, industri mereka telah memutuskan untuk menggunakan idea untuk mendapatkan lebih banyak penderma sperma dan telah meletakkan iklan digital dan iklan akhbar yang berbeza untuk mendapatkan prospektif penderma yang akan memberi kesan kepada industri mereka.

Salah satu hospital yang menggunakan iklan digital di media sosial adalah hospital Renji, dan mereka menjanjikan penderma wang sebanyak RM4,000 untuk sumbangan 40 mililiter dan pemeriksaan perubatan secara percuma. Derma boleh dilakukan selama beberapa sesi dalam 6 bulan dan bagi setiap regangan hanya dapat menghasilkan 2-6 mililiter sampel sperma.

Satu lagi hospital yang menggunakan iklan digital adalah bank sperma Jiangsu, yang baru-baru ini menaikkan ganjaran mereka sendiri dari RM2360 hingga RM3374.

Pada tahun 2011, banyak orang Cina telah menjual buah pinggang mereka semata-mata untuk membeli iPhone dan iPads. Tetapi kini mereka tidak perlu lagi berbuat begitu kerana ada sebuah hospital sperma di China "Hubei" kini menggunakan slogan untuk menarik warga China untuk menderma sperma mereka, slogan itu berbunyi "anda tidak perlu menjual buah pinggang" untuk membeli iPhone 7S lagi ", kerana kami bersedia membayar sebuah Iphone untuk penderma sperma, kata iklan mereka. - Kaki Share

Layari : www.kakishare.my


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close