Enggan Memakai Pakaian Dalam, Pembantu Restoran Bengang Dirinya Pecat Tanpa Sebab!

Seorang pembantu restoran yang dahsyat telah mendakwa bahawa dia dipecat selepas menyempurnakan pergerakan tanpa bra selepas 'dilecehkan secara seksual'.

Kate Hannah, 22, menceritakan kisahnya dalam keadaan marah di Facebook, disertai sekali dengan gambar baju tengkuk kelabu kelabu, yang dikatakannya dianggap tidak boleh diterima oleh bosnya.

Dia berkata bahawa dia memakai t-shirt Bird and Beer di Beverley, East Yorkshire, selepas adik lelakinya dikatakan membuat kenyataan yang tidak wajar kepadanya di dalam laman sosial.
Rata-rata pengguna laman sosial marah kepadanya dan ada yang menghina tindakkannya itu

Terdapat juga niat untuknya mengambil tindakan undang-undang selepas dia berkongsi kisahnya di media sosial lalu teruk di kutuk.

Dia berkata di Facebook: 'Jadi saya baru pulang setelah dipecat dari pekerjaan saya, kerana enggan memakai bra.
'Kemarin ada sebuah kenyataan seksual yang tidak sesuai telah dibuat kepada saya, oleh saudara pengurus saya, dan di hadapannya. Saya berasa tidak selesa, membantah dan mengejutkan bahawa ini telah berlaku.

"Sayangnya dia nampak sesuai untuk menangani keadaan itu dengan memberitahu saya bahawa saya tidak dibenarkan bekerja pada masa akan datang kecuali saya memakai bra. Ini dikatakan kepada saya di hadapan tiga orang kakitangan dan pelanggan yang lain.


Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close