Kejam! Hidang Kopi Seluar Dalam Dan Darah Haid Kepada Majikan, Amah Indonesia Ditangkap



Seorang pembantu rumah warga Indonesia ditahan pihak polis selepas dia didapati menyediakan hidangan air kopi dicemari dengan seluar dalam dan darah haid
Kejadian dipercayai berlaku pada Sabtu lalu, 5 November 2016 di Khafji, Arab Saudi.

Tidak pasti motif di sebalik kelakuan peliknya itu pada mulanya, namun beliau didakwa menghidang minuman jijik tersebut kepada majikannya secara sengaja.

Menurut jurucakap polis wilayah timur, Komisioner Ziad Al-Rualiti, wanita itu ditemui di tempat persembunyian di sekitar rumah majikannya
"Ketika memasuki rumah, pihak polis menjumpai satu bekas berisi air kopi yang dicampurkan dengan seluar dalam beserta darah haid," kata Ziad.

Pihak polis kemudian segera mencari pembantu rumah berkenaan di sekitar kawasan rumah majikannya itu. Akhirnya, beliau ditemui sedang bersembunyi di satu tempat persembunyian dan ditangkap.

Selepas ditangkap, majikan memaksa wanita tersebut meminum kopi seluar dalam dan darah haid yang telah disediakan itu sehingga habis
Majikan berkenaan juga sempat merakam video di bawah:

Menurut sumber, pembantu rumah berkenaan mengaku melakukan perbuatan jijik itu bertujuan semata-mata agar majikannya dapat menerima dan menyayangi dirinya.

Ada siapa-siapa yang pernah mengalami situasi buruk dengan pembantu rumah? Kongsikan kepada kami di ruangan komen!
Inginkan lebih cerita menarik seperti ini? LIKE Facebook SAYS SEISMIK serta follow kami di Twitter dan temui segala cerita mesti kongsi sekarang!





Sumber : kaki share
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close