Asaalamualaikum...minta tlg pd sesiapa yg byk group..tlg blast kan rayuan ni...



Anak saya Darwisy Dasuki (3tahun) amat memerlukan dana bagi pembedahan JANTUNG CONGINETAL yang telah tertangguh sejak setahun.

Dasuki mempunyai masalah jantung conginetal semenjak lahir (2013) dan pembedahan yg sepatutnya dilakukan pada tahun 2015 telah tertangguh akibat tidak cukup dana.

Saya hanya bekerja sebagai Pemandu lori dan isteri tidak bekerja kerana menjaga Dasuki.

Boleh hubungi saya di talian
017-493 4599 (Wazir) untuk sebarang pertanyaan.

Pembedahan PERLU dilakukan dalam masa terdekat akibat keadaan Dasuki.

Mohon jasa baik sahabat jauh dan dekat. Walaupun tiada hubungan dengan saya tapi dengan rasa rendah diri saya mohon jasa baik semua bagi mengumpul anggaran kos pembedahan sebanyak RM50 ribu.

Bank rakyat
22 002 124186 3
Mohd wazir bin mat (ayah)
017-493 4599 / 019 455 9488
Zarimah bt. Saidin (ibu)
019-525 0121

Segala jasa baik sahabat semua, hanya mampu dibayar oleh Allah swt sahaja.

Terimakasih


Sumber : FB fadil speedy
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close