Tak Puas Dengan Suami Isteri Bagi Can Pada Bapa Mertua

kiokl
Tak Puas Dengan Suami Isteri Bagi Can Pada Bapa Mertua | Hanya kerana tidak puas hubungan batin dengan suami, isteri nekad jalin hubungan cinta dengan bapa martua sendiri.
Qaren 30 yang baru 6 bulan berkahwin dengan suaminya Juan terpaksa di hadapkan kepengadilan agama atas kes perceraian 08.13.2016.
Ibaratkan senapang yang pelurunya meuncur lebih awal itulah penyakit yang di hadapi juan, berkali kali dia meringankan kaki untuk berubat namun hasilnya tetap sama.
Sebagai seorang isteri tentu hal itu menjadi satu kekecewaan yang teramat sangat hingga ia sanggup bermadu kasih dengan bapa martuanya sendiri kerana tidak pernah puas dengan suaminya.
Qaren mengaku bahawa perselingkuhan itu bermula semenjak 3 bulan lalu, ketika dia dan suami bertengkar berkait hubungan seks mereka.
mereka yang tinggal sebumbung dengan bapa mertuanya yang berkebetulan sudah 5 tahun menduda memampaatkan keadaan itu.
Kami melakukannya ketika suami saya bekerja, pernah sekali saya baru bersetubuh dengan suami tapi tak puas kemudian saya pergi ke bilik bapa martua saya “kata qaren dengan nada menyesal.
Selain itu qaren juga mengaku bahawa bapa martuanya jauh lebih hebat di ranjang berbanding suaminya yang masih muda.
Bagaimanapun pasangan ini dalam proses bercerai sementara bapa martua qaren menghilangkan diri kerana merasa malu kepada ahli keluarga terutama anak kandungnya sendiri juan.
loading...
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close