Rupanya Mereka Telah Rancang ! Suspek Utama Bunuh Zulfarhan Telah Beri Bayangan Kejadian Dan Berusaha Nak Merawat Lecur Arwah !



 Kes Zulfarhan kini mendapat perhatian media dan ramai pihak .Terbaru , tertuduh seramai 5 orang telah didakwa membunuh dengan sengaja ke atas mangsa . Kini mereka berhadapan dengan tuduhan yang boleh membawa hukuman gantung sampai mati .

Namun setelah dilakukan siasatan , rupanya yang membunuh arwah bukanlah musuh tetapi rakan baiknya sendiri . Zuhairi ada memberi komen di gambar laman insta arwah zulfarhan bahawa zulfarhan adalah idolanya .Mereka juga dikatakan rapat dan sering melakukan aktivit yang disediakan pihak universiti bersama-sama .

Namun bagaimanalah hanya kerana sebuah laptop yang belum tentu sah diambil arwah diperlakukan sebegitu . Jika betul pun , mungkin ada cara penyelesaianya .



Menurut laporan , kes belu tersebut berlaku sekitar 22 Mei lalu , dan tweet hairi diupdate sekitar 31 Mei . Ia adalah 2 hari sebelum arwah pergi dengan kesakitan akibat perbuatan mereka .


Selain itu , akaun zuhairi yang tidak set up privasi juga dimaklumkan telah melakukan carian berkaitan menyembuhkan kesan lecur dan terbakar pada kulit . Netizen beranggapan Zuhairi mencari jalan penyelesaian untuk mengubati Arwah Zulfarhan dari membawanya ke hospital . Ketika ini Zuhairi membawa Zulfarhan ke sebuah apartment bagi menyembunyikan kejadian yang berlaku terhadap arwah.


Apapun , kes ini masih dalam perbicaraan mahkamah , semoga nasib arwah zulhairi terbela dan perkara ini harus dijadikan pengajaran .

www.kakishare,my

Sumber : kaki share
loading...
loading...
    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close