VIRAL Isteri Curang Dan Kekasih MELEKAT. Ini PUNCANYA Yg Buat Ramai TERPANA !!!

 VIRAL Isteri Curang Dan Kekasih MELEKAT. Ini PUNCANYA Yg Buat Ramai TERPANA !!! | Seorang wanita yang sudah bersuami dan kekasihnya terpaksa menanggung malu besar apabila mereka terlekat ketika membuat hubungan kelamin dan terpaksa meminta pertolongan jiran untuk membantu mereka.
alamviral.blogspot.my/2017/03/viral-isteri-curang-dan-kekasih-melekat.html?m=1
Menurut laporan, alat sulit pasangan itu terlekat apabila si suami wanita terbabit mengarahkan dukun untuk menyumpah alat sulit mereka.
Pasangan itu terlekat antara satu sama lain ketika melakukan hubungan kelamin di rumah wanita berkenaan di Kisii County, Kenya ketika si suami berada di luar atas hal bisnes.
Tidak dapat menahan kesakitan, pasangan itu terpaksa menjerit dengan kuat untuk menarik perhatian jiran.
Jiran kemudian datang ke rumah tersebut dan terpaksa dibawa keluar dengan menggunakan kain. Orang ramai juga mula berkumpul untuk melihat pasangan itu yang menutup muka mereka dengan selimut.
2
3
Media tempatan melaporkan, suami kepada wanita tersebut sudah mengesyaki isterinya curang dan memberikan ramuan yang disediakan oleh seorang dukun kepada isterinya sebelum keluar rumah.
Ramuan itu dikatakan dicipta supaya pasangan terbabit tidak dapat dipisahkan bagi membuktikan kesalahan mereka, namun ada juga media yang berkata insiden itu berlaku kerana kondisi medikal.
Media tempatan melaporkan lagi, atas arahan si suami, pasangan itu kemudian dibawa ke dukun yang membuat jampi terbabit yang kemudiannya memisahkan mereka.
Dukun itu menyuruh kekasih wanita berkenaan membayar denda sebelum memisahkan mereka.
Dukun itu juga berkata kepada media bahawa insiden itu sepatutnya menjadi pengajaran kepada mereka yang curang dalam perkahwinan. KREDIT SIAKAPKELI via Dailymail.
4
5
6

Sumber : sayaluvislam
loading...
loading...
    Blogger Comment
    Facebook Comment
LIKE,SHARE PAGE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close